Хороша людина
Часто доводиться чути, що мовляв, «хороша людина – це не професія».
Але чи можна систему освіти вважати успішною, якщо вона зрощує прекрасних професіоналів, широко ерудованих людей з неабиякою сумою знань, але – з нерозвиненими загальнолюдськими цінностями, позбавлених людяності?
Жінка – вчитель повинна усвідомлювати, що маючи високе емоційне навантаження, при вихованні дітей, повинна мати міцне здоров’я в області гінекології. Біоритми гормонів працюють на різних рівнях в нашому організмі та міцно взаємодіють із світом наших переживань та різноманітним навколишнім впливом.
Тому, маючи скарги в області гінекології (ПМС, ендометріоз, надмірні менструальні кровотечі, фіброміоми, клімактеричні розлади) жінка своєчасно звернувшись до лікаря — гінеколога отримає допомогу, яка покращить якість життя, витривалість, життєрадісність, активність, зрощувати хорошу людину шкільного віку.
Якісна консультація лікаря — гінеколога – це те, що я можу зробити, щоб допомагати вчителю – жінці, щоб зрощувати майбутніх громадянок і громадян України ХОРОШИМИ людьми.
Психологічні аспекти гінекоогіческіх особливостей, що впливають на нашу роботу
Презентація доповіді в форматі PDF edcamp-ukraine-2019